Skrócona instrukcja obsługi Sklepu Internetowego

 

Gratulujemy i witamy w świecie e-commerce.  Założenie własnego e-sklepu zapewni kolejne cenne źródło informacji dla pacjentów i praktyki, rozszerzając relacje poza wizytę w gabinecie.  Początkowa rejestracja i konfiguracja e-sklepu jest szybka i łatwa, większość praktyków kończy ten proces w 30 minut.  Poniższa lista kontrolna poprowadzi Cię przez ten proces.

 

Rejestracja

 

Zapoznaj się ze Stroną Oferty zawartą w wiadomości e-mail otrzymanej od eComTherapy.  Dostęp do strony z ofertą można również uzyskać tutaj:

https://www.ecomtherapy/store/offer/now

 

Po zapoznaniu się z nią kliknij przycisk Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do strony rejestracji w sklepie internetowym.  Dostęp do strony rejestracji można również uzyskać tutaj: https://www.eComTherapy/store/offer/signup

 

Wypełnij stronę rejestracji

  • Informacje o sklepie
    • Wprowadź wszystkie wymagane pola
  • Ship to Store - Wybierz tę opcję, jeśli chcesz, aby niektóre zamówienia produktów dla pacjentów były wysyłane do Twojej kliniki w razie potrzeby.
  • Główne informacje kontaktowe
    • Wprowadź wszystkie wymagane pola
  • Informacje o uwierzytelnianiu wieloskładnikowym
    • Wprowadź informacje kontaktowe SMS Text, aby włączyć zabezpieczenia MFA.
  • Informacje bankowe - Płatności z zysku
    • Jeśli nie masz informacji bankowych w momencie rejestracji, możesz je wprowadzić po uzyskaniu dostępu do portalu eStore Admin. Wszystkie informacje bankowe są bezpiecznie przechowywane.
    • Jeśli posiadasz informacje bankowe, kliknij pole, aby otworzyć pola informacji bankowych i wprowadź swoje dane.
  • Regulamin
    • Przejrzyj i zaakceptuj regulamin, klikając pole wyboru.
  • Teraz możesz przesłać swoją rejestrację.  Wystarczy kliknąć przycisk Prześlij.
  • Gotowe!  Ukończyłeś rejestrację i otrzymasz powiadomienie e-mail o kolejnych krokach, aby uruchomić swój sklep internetowy.

 

Uruchomienie Estore

 

  • Otrzymasz cztery wiadomości e-mail zawierające wszystkie szczegóły potrzebne do uruchomienia sklepu internetowego. 
  • E-maile będą pochodzić z CustomerCare@eComTherapy.pl  Pamiętaj, aby sprawdzić foldery spamu, jeśli nie widzisz wiadomości e-mail w skrzynce odbiorczej.
  • Wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia - jest to po prostu potwierdzenie zamówienia z rejestracji.

Nowy sklep internetowy jest gotowy do wdrożenia!

 

E-mail

 

  • Ta wiadomość e-mail zawiera unikalny adres URL sklepu internetowego.  Twój sklep internetowy został wstępnie skonfigurowany na podstawie informacji zebranych podczas etapu rejestracji.  Możesz natychmiast wyświetlić e-sklep, jednak będziesz musiał wykonać kilka dodatkowych kroków, aby dostosować go do swoich informacji.
  • Ze względów bezpieczeństwa otrzymasz kolejną wiadomość e-mail z danymi logowania, aby uzyskać dostęp do portalu administracyjnego swojego e-sklepu. Instrukcje logowania do wiadomości e-mail z portalem zarządzania e-sklepem.  Ta wiadomość e-mail zawiera link URL do portalu administracyjnego (https://www.eComTherapy.pl/admin). Otrzymasz również nazwę użytkownika i tymczasowe hasło dostępu do portalu administracyjnego. Przy pierwszym logowaniu zostaniesz poproszony o utworzenie własnego hasła.

 

Wymagane działanie: Przechowuj e-mail weryfikacyjny

 

  • Przesłanie osobistego logo lub dodanie osobistego adresu e-mail do wykorzystania w sklepie internetowym jest ważnym krokiem. Zanim będziemy mogli zastosować Twoje niestandardowe logo lub adres e-mail w Twoim sklepie eStore, musimy zweryfikować Twoją tożsamość. Jeśli ten krok nie zostanie zatwierdzony / zweryfikowany, adres e-mail e-sklepu nie zostanie spersonalizowany i będzie domyślnie zawierał logo właściciela platformy i adres e-mail obsługi klienta.  Wystarczy kliknąć link zawarty w tej wiadomości e-mail, aby zweryfikować swoją tożsamość.  Otrzymasz natychmiastową wyskakującą wiadomość potwierdzającą pomyślną weryfikację.

 

Teraz możesz spersonalizować swój sklep internetowy !

 

 

Personalizacja sklepu internetowego

 

Zaloguj się do własnego portalu administracyjnego, używając poświadczeń utworzonych w poprzednim kroku.

  • Wybierz opcję "Connect" znajdującą się w dolnej części menu po lewej stronie ekranu. Spowoduje to uruchomienie aplikacji Connect, dedykowanego narzędzia do personalizacji sklepu internetowego.  Connect będzie również służyć jako pulpit nawigacyjny, rekomendacja produktów i aplikacja marketingowa, gdy będziesz gotowy do pracy. Aplikacja Connect początkowo uruchomi się na stronie Twojego profilu.  To tutaj dostosujesz wygląd swojego e-sklepu.
  • Logo/zdjęcie - prześlij logo lub zdjęcie swojej praktyki.  Jest to obraz, który będzie wyświetlany w lewym górnym rogu eSklepu.
  • Nagłówek profilu - Wprowadź nazwę, która ma być wyświetlana w górnej środkowej części sklepu internetowego.
  • O nas - wprowadź dowolną ilość informacji o sobie, swojej praktyce i zespole.  Potwierdź swoje dane kontaktowe

Opcjonalnie:  Połącz swoje konta w mediach społecznościowych, aby wysyłać rekomendacje produktów do pacjentów za pośrednictwem mediów społecznościowych.

 

Zapisz zmiany i spersonalizuj swój sklep internetowy.

 

Twój e-sklep jest teraz w pełni skonfigurowany i możesz zacząć sprzedawać produkty i zarabiać więcej !!!

Adres

ul. Oswobodzenia 80

 40-404 Katowice

Kontakt

Menu

Śledź nas

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.