Przewodnik użytkownika portalu administracyjnego Sklepu Internetowego (eSklep) oraz aplikacji Connect
Gratulujemy i witamy w świecie e-commerce. Założenie własnego eSklepu zapewni kolejny cenny zasób dla pacjentów i praktyki, cyfrowo rozszerzając relacje poza wizytę w gabinecie.
Portal administracyjny eSklepu i aplikacja Connect to wspaniałe narzędzia do zarządzania działalnością e-commerce. W tym krótkim przewodniku znajdują się odniesienia do naszego obszernego systemu pomocy online, w którym można znaleźć szczegółowe informacje na temat funkcji i korzystania z portalu administracyjnego i aplikacji Connect (https://ukdocs.ecomnow.org/reseller/intro/).
Poniższy przegląd poprowadzi Cię przez główne opcje menu i odpowiednie funkcje. Zachęcamy do przejrzenia każdej pozycji menu w celu zapoznania się ze wszystkimi możliwościami w pełni skonfigurowanego eSklepu.
Portal administratora eSklepu
Menu główne - przegląd
- Zarządzanie podmiotami
- Metryki
- Skrzynka narzędziowa
- Sprawdzanie salda karty podarunkowej
- Raporty
- Depozyty płatnicze dla sklepów
- Raporty zamówień
- Raporty dynamiczne
- Ustawienia
- Ustawienia eSklepu
- Informacje o rejestracji w sklepie
- Wykluczenia produktów
- Wsparcie
- Pomoc
- Pytania i odpowiedzi
- Bilet wsparcia
- Funkcja Connect
Szczegóły funkcji menu
- Zarządzanie podmiotami
- Użytkownicy i klienci
- Ta funkcja służy do zarządzania użytkownikami i klientami. W tych oknach można dodawać, zarządzać i usuwać użytkowników i klientów.
- Użytkownicy - są to osoby, którym przyznano dostęp do eSklepu, zazwyczaj pracownicy lub inny personel, który będzie zaangażowany w eSklep.
- Klienci - Najczęstszym sposobem konfiguracji nowych klientów jest utworzenie konta w sklepie internetowym. Gdy klient odwiedza sklep internetowy, ma możliwość zalogowania się na istniejące konto lub utworzenia nowego konta. Po początkowym utworzeniu konta informacje o kliencie można wyświetlić na stronie Użytkownicy i klienci.
- Metryki
- Rekomendacje
- Ten ekran zawiera listę wszystkich rekomendacji produktów wraz z ważnymi danymi dotyczącymi konwersji rekomendacji na zamknięte zamówienia.
- Skrzynka narzędziowa
- Sprawdź saldo karty podarunkowej
- Jeśli dotyczy, na tym ekranie można wyświetlić wszystkie karty podarunkowe i ich salda. Wystarczy wprowadzić numer karty podarunkowej, aby uzyskać aktualne saldo.
- Raporty
- Wpłaty odsprzedawców
- Ten raport pokaże szczegóły wszystkich prowizji wypłaconych z zamkniętych zamówień.
- Raporty zamówień sprzedaży
- Ten raport umożliwia pobieranie raportów zamówień na podstawie wybranych kryteriów wyszukiwania.
- Jeśli chcesz pobrać wszystkie zamówienia, po prostu kliknij przycisk Raport.
- Każde zamówienie sprzedaży zapewnia również dostęp do wersji PDF wszelkich komunikatów dla klientów i dostawców związanych z danym zamówieniem. Jeśli klient nie otrzymał wiadomości e-mail, można kliknąć przycisk Wyślij ponownie, aby szybko wysłać ją ponownie.
- Dynamiczne raporty
- Masz dostęp do wielu wstępnie skonfigurowanych raportów, które zapewnią wgląd w wiele aspektów Twojej działalności e-commerce. Raporty te pozwalają również na samodzielne dostosowanie kryteriów i filtrowanie wyników.
- Ustawienia
- Ustawienia e-sklepu
- Masz możliwość zmiany adresu URL e-sklepu, który został początkowo wygenerowany dla Twojego e-sklepu. Ta opcja menu zawiera kilka opcji zmiany adresu URL. Szczegółowe informacje można znaleźć w naszej pomocy online w menu eSklepu
(https://ukdocs.ecomnow.org/reseller/url-option/).
- Informacje o rejestracji w sklepie
-
- Na tym ekranie można w dowolnym momencie uzyskać dostęp do informacji o adresie e-mail, kontakcie, banku i sklepie oraz je zaktualizować.
- Na tej stronie możesz również włączyć opcję Wysyłka do sklepu, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.
- Wykluczenia produktów
- Jeśli chcesz wykluczyć określone produkty z wyświetlania w sklepie internetowym, możesz wybrać je na tym ekranie. Możesz wykluczyć produkty według marki, jednostki SKU lub sprzedawcy.
- Wsparcie
- Pomoc
- Pomoc przekieruje Cię do naszych internetowych przewodników użytkownika, które obejmują wszystkie aspekty Twojego eStore, portalu administracyjnego i oprogramowania Connect (https://ukdocs.ecomnow.org/reseller/intro/).
- Pytania i Odpowiedzi
- Ta pozycja menu wyświetli listę często zadawanych pytań i odpowiedzi, umożliwiając szybki dostęp do odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
- Bilet wsparcia (tzw.ticket)
- Zostaniesz przekierowany do systemu zgłoszeń pomocy technicznej, w którym możesz utworzyć zgłoszenie dotyczące dowolnego problemu technicznego lub operacyjnego, który wymaga dodatkowej pomocy ze strony naszego dedykowanego zespołu pomocy technicznej.
Aplikacja Connect
- Connect
- Menu
- Profil
- Zaktualizuj swój profil, aby spersonalizować swój sklep internetowy.
- Rekomendacje
- Na tym ekranie można tworzyć osobiste rekomendacje produktów i zarządzać nimi. Szczegółowe informacje na temat tej funkcji można znaleźć w naszej pomocy online w menu Połącz (https://ukdocs.ecomnow.org/reseller/connect/#recommendatio).
- Wiadomość
- Sekcja wiadomości zapewnia prosty sposób komunikacji z klientami. Możesz udostępnić wiadomość jednemu klientowi, wielu klientom lub za pośrednictwem mediów społecznościowych. Historię wysłanych wiadomości można wyświetlić, klikając ikonę w prawym górnym rogu strony.
- Pulpit nawigacyjny
- Sekcja Dashboard zawiera dane w czasie rzeczywistym dotyczące Twojego e-sklepu. Obejmuje ona łączną sprzedaż, łączne prowizje uzyskane w ujęciu dziennym, tygodniowym, miesięcznym lub rocznym. Ostatnia aktywność klientów jest wyświetlana, co pozwala zobaczyć, kto kupuje w Twoim sklepie internetowym.
- Produkty
- Sekcja produktów zawiera pasek wyszukiwania umożliwiający wyszukanie dowolnego produktu załadowanego do sklepu internetowego. Wyszukiwanie umożliwia wpisanie kategorii, produktu, nazwy marki, nazwy przedmiotu lub dowolnego słowa opisującego szukany przedmiot. Po znalezieniu artykułów można po prostu wybrać ten, którego szukasz i rozpocząć nową rekomendację dla klienta.
- Portal płatności
- Z tego ekranu można w dowolnym momencie uzyskać dostęp do swojego konta bankowego i informacji o sklepie oraz zaktualizować je.
- Marketing sponsorowany
- Jeśli operator platformy (eComNowPL) oferuje promocje marketingu sponsorowanego, zostaniesz o tym powiadomiony i będziesz mógł wybrać te, które chcesz zastosować w swoim e-sklepie i udostępnić swoim klientom.
- Mój marketing
- Sekcja "Mój marketing" umożliwia przesyłanie treści (filmów, zdjęć, opinii itp.) i udostępnianie ich klientom za pośrednictwem wiadomości tekstowych, e-mail lub mediów społecznościowych.
- Kontakt
- Ta funkcja umożliwia szybkie przesłanie prośby o wsparcie do naszego dedykowanego zespołu pomocy technicznej bezpośrednio z aplikacji Connect.
- Administrator
- Wybranie tej opcji menu spowoduje uruchomienie portalu administracyjnego eSklepu bezpośrednio z aplikacji Connect.